EU

DBH1: Ikasle nafarrekin bizipen ederrak elkartrukatu ditugu

Zumaiako Herri Eskolarentzat oso garrantzitsua da gure ikasleak euskaran ahalduntzea. Hori dela eta, hiru bailara nafarretako ikastetxeekin elkatrukea egiten dugu bi urtetik behin. DBH1 mailako ikasleak Zaraitzu, Erronkari eta Aezkoa bailerako gazteekin egon ziren udazkenean hango etxeetan, eta udaberriarekin batera nafarrak kostaldera etorri ziren. Ekintzaz eta emozioz betetako hiru egunetan hainbat bizipen elkartrukatu zituzten gazteek. Harremanetan jarraitzekotan gelditu dira aurrerantzean ere.

Lehen sorospenen ikastaroa

Azken asteetan DBH3, DBH4, eta Batxilergoko 1.mailako ikasleek lehen sorospenetako ikastaroa jaso dute gaian aditua den Mikel Unanueren eskutik. Ikastaro benetan interesgarria eta guztiz gomendagarria!!!

San Telmo sarietan, sormena borborka

Urtero bezala Zumaiako haur eta gazteen San Telmo Literatur Lehiaketa egin da aurten ere eta orain dela egun batzuk banatu ziren 2019ko sariak. Irabazle guztiak Aita Mari antzokian bildu ziren, familikide eta herritarrekin batera. Zumaiako Herri Eskolako ikasleek gidatu zuten ekitaldia eta, irabazle guztien izenburuak erabiliz, literatur testu laburrak sortu zituzten jolas txiki bat eginez. Amaieran azpimarratu zuten moduan, jarrai dezatela gure gazteek literatur sormena lantzen!.

DBH 4ko ikasbidaiko argazkiak.

Jaso ditugu DBH 4ko ikasbidaitik aurreneko argazkiak.

Artisautzan DBH 3. mailakoek egindako lanak

Artisautzan, DBH3ko ikasleekin hainbat lan egin ditugu ikasturtean zehar, pixkanaka joango gara erakusten egindako lanak.

Burututako lehen lana egunkari tutuen bitartez egindako pieza ezberdinak izan dira; batzuek kiribiltze sistemaren bitartez egindako zirkuluen konbinaketari esker ontzi moduak sortu dituzte, beste batek, sugea oihanean, beste batek giltzak eta gauza txikiagoak uzteko ontzia, tutuen koadroa ere egin du beste batek, trentzatze sistemarekin lorontzi luze eta zabal bat eta zumitzaren itxuradun ontzi bat, sistema ezberdinen konbinaketari esker bulego edo lantokiko mahaian izateko hiru ontzitxoren irlatxoa ere, mila ideia eta mila kolore, pertsona beste ideia eta pertsona beste aberastasun...

1 - 5 erakustea 251 emaitzatatik
Items per Page 5