EU

DBH 3DC taldekoak Zarautzen
Irailaren 20an DBH 3DC taldekoek Zarautzera egin genuen irteera. Helburua zen talde gisa jarduera gozagarri eta hezigarria egitea, elkarren arteko ezagutza, konfidantza eta talde eraketa sustatzeko. Ikasi genuen zerbait kostako paisaiaz, gure artean izandako meatzegintzaz, historiaz, IKTak erabiliz ibilaldi bat prestatzeaz eta honen berri komunikatzeaz.

Mapa interaktibo bat osatu dugu. Markatutako ibilbideko puntuetan argazki eta zenbait informazio grafiko nahiz idatzizkoak daude, ibilbidearen iraupen, profilaz, paisaiaz eta abar. Klika ezazue eta ikusi egin dugun lana.

Aurrerago beste teknologia, geologia, biologia arloetako beste ikasgai batzuekin loturak egiteko baliogarri izango zaigu irteera hau.

DBH 4ko ikasleak Debatik Zumaiara

Aurreko ostiralean DBH 4. mailako ikasleek Deba eta Zumaia arteko ibilbidea egin zuten oinez. Eguraldi ederra eta paisaia polita, oso ondo pasatu zuten.

DBH 4 Ekonomiako ikasleak Industria Egunean

Irailaren 30ean Industriaren Eguna ospatu zen eta DBH 4-ko ekonomiako ikasleek irteera izan zuten. Hasieran GKN enpresako instalazioak ikusi zituzten eta ondoren Kursaalen ekitaldi nagusian izan ziren Adegi eta Diputazioko arduradunekin. Orain jaso ditugu argazkiak.

DBH 1 barnetegietan

DBH 1 maila guztia Barnetegietan sakabanaturik daukagu. Astelehenean joan ziren eta ostegunerate berauetan izango dira. Seguran, Elgoibarren, Barrian eta Zarautzen ditugu eta argazki pila bat bidali dizkigute. Ze ondo ari diren pasatzen!!!

Elgetan Anttoniren kantua abesten

Euskal Telebistako "Ur handitan" saioan Elgetako Anttoniren historia latza ezagutu ondoren iaz Batxilergoko musika ikasleek Pello eta Onintza irakasleekin batera abesti ederra konposatu zuten. Abestia grabaturiko CD-aren berri Elgetara iritsi zen eta igande honetan Intxortako batailaren 83. urteurreneko ospakizunak zirela aprobetxatuz gure ikasleak bertan abestera gonbidatu zituzten.

Han joan ziren musika tresnak hartuta eta eguneko ekitaldiei amaiera emateko Anttoniren abestia kantatu zuten, bikain egin ere. Ondoren familiakoekin egon ziren hizketan. Emozio handiko momentuak izan ziren.

Eta hemen duzue abestiaren bideoa.

1 - 5 erakustea 294 emaitzatatik
Items per Page 5