EU

Amalgamak taldearekin elkarlana

Zumaiako Amalgamak taldeak hainbat saio egin ditu DBH 3-ko gelatan. Eskolako ikasle eta ikasle ohiak diren kideek LGTBI+ kolektiboaren inguruko ariketa eta hausnarketa ugari planteatu dute eta balorazioa oso positiboa izan da alde guztietatik.

DBH 4ko ikasleak eskalada egiten.

DBH 4ko ikasleak Elgoibarko rokodromoan izan dira eskalada egiten. Asteartean DBH 4A gelakoak, asteazkenean 4Bkoak eta ostegunean 4C eta 4DK-koak.

Zenbat lan liburu baten atzean!

Idazleei eta liburuei buruz aritzen gara askotan, baina ez dugu aipatzen idaztetik guk liburua eskuratzen dugun arte literaturaren sisteman zenbat eragile dauden (Argitaletxeak, inprimategiak, hedabideak...).

Literatura Unibertsaleko ikasleek Zarautzera egin dute txangoa Euskal Herriko eragile garrantzitsuenetako batzuk bertatik bertara ikusteko. Susa argitaletxeko Leire Lopez Ziluaga editoreak liburu bat kaleratzeko erabakiak nola hartzen diren azaldu die. 1932an sortutako Itxaropena inprimategiko Pello Unzurrunzagak, fabrikaren historia azaltzeaz gain, liburugintza industrialaren pausoak erakutsi dizkie. Eta Amagoia Gurrutxaga Berriako kazetariak euskarazko hedabideak sortu, indartu eta kontsumitzearen garrantzia azpimarratu die.

Urola Kostako Hitzaren eta Erlo Telebistaren erredakzioa eta lan-giroa bertatik bertara ezagutzeko aukera ere izan dute.

San Tomas eguneko argazkiak

Abenduaren 21ean San Tomas eguna ospatu genuen eskolan. Pintxo eta postal lehiaketak egon ziren, ikasleek egindako txorientzako janlekuak ere saritu ziren, aretoan emanaldi polita izan genuen, Mariapiri egindako omenaldia barne, frontoian pala partidak izan ziren eta eguna dantzan amaitu genuen. Hemen dituzue egun hartako argazkiak.

Txoria Txori proiektuan DBH 1 mailako ikasleak

Negua etorri zaigu eta berarekin gure inguruan bizi diren hegaztientzat garai gogorrak bizitzeko unea iritsi da. Egoerari aurre egiteko Zumaiako Herri Eskolako ikasleek hegaztientzako janlekuak egin dituzte, berrerabilitako materialak erabiliz. Telmo Deun trainerua, Zumaiako faroa eta beste hainbat material janleku bihurtuta, hamaika ikusteko jaioak gara!

Laborategiko lanetan berriz, hegaztientzat menu goxoa prestatzen jardun dute ikasleek. Gurina, kakahueteak, pipak, alpistea eta oloarekin egindako gurin bolak izango dira Zumaiako Herri Eskolako patioko hegaztien neguko dietaren parte.

Txoria txori proiektuak bere lehen pausuak eman ditu jada, datozen asteetan adi egongo gara gure janlekuetara hurbiltzen diren bisitariak behatzen.

Txori txiki batek esan zigun gure inguruko fauna babestu nahi badugu ezagutu behar dugula. Patxizar, amilotx, txonta, kaxkabeltz, eta gainerakoei.…

On egin!

1 - 5 erakustea 203 emaitzatatik