EU

On-line zerbitzuak

e-Inika

* Erabiltzaile bat eskatzeko gurasoen atalera jo.

Moodle plataforma

Ikastetxeko aretoaren erreserbak

Ikastetxeko argazki albuma

Hainbat proiektu

Ulibarri programa

Leonardo

Beste hainbat leku

Ikaslan Gipuzkoa

BIHE

Zumaia LHI

Otalora irratia

IƱaki Espillaren txokoa

Zumaiko neska
pilotarien bloga

Dantza irlandarrak ikasten

Argi dago teknologia berriak eta tradizioak uztartzea posible dela. Begira bestela nola erabili duten Batxilergoko 1. mailako ikasleek arbela digitala dantza irlandarrak ikasteko:

Agurrak

Joan den abenduaren 20an, oporren aurretik izan ohi dugun festa giroan, erretreta hartu berri duten gure ikastetxeko bi irakasle agurtu genituen: Arantxa Irulegi eta Alfredo Garcia. Irakaskuntzari emandako urte luzeen ondoren, iritsi zaie, bada, atseden pixka bat hartu eta bizimodu berriari ekiteko garaia. Horrela, bazkari eder baten inguruan bukatu genuen eguna, musika eta guzti. Eta batzuen joateak besteen etortzea dakarrenez, jada gure artean ditugu, ikasturtea amaitu arte behintzat, haien lekua hartuko duten Iñaki Trapaga eta Laida Goikoetxea.

Ekintzaz betetako eguna izan genuen. Atsedenaldian klaseak eten orduko hasi zen festa giroa: pintxo-lehiaketa, aretoan musika eta dantza, postal-lehiaketa, pilota-partidak... Eta bereziki hunkigarriak izan ziren aretoko ekitaldien artean ikasleek Arantxa eta Alfredori eskainitako omenalditxoak. Hona hemen:

Aparteko aipamena merezi du azken urteotan errotzen eta indartzen ari den pintxo-lehiaketa. Gero eta partaide gehiago izateaz gain, epaimahaikideen ustez maila ere gora egiten ari da, nabarmen.

epaimahaikideak lanean

ikusi hemen argazki guztiak
AZKEN IRTEERETAKO ARGAZKIAK

Hemen dauzkazue hiruilabete honetan egin ditugun irteera garrantzitsuenetako argazkiak:

DBH1ekoak irailaren 13 an Artadira

DBH1ekoak urriaren 22an Zugarramurdira

DBH2koak urriaren 22an Pasaira

DBH3koak azaroaren 8an Donostiara, Zientzia Astera

Atsegingo dituzuelakoan, aio eta ondo izan!

CIBERBULLING-aren inguruko hitzaldiak

Azaroaren 21 eta 28an Institutuan Ciberbulling-ari buruzko hitzaldiak izango ditugu, ikastetxeko zuzendaritzak eta Telmo Deun guraso elkarteak elkarlanean antolatuta.

Informazio gehiago hemen

Animatu!

2013 - 2014 ikasturteko taldeak

Udazken koloretan, hementxe dauzkazue aurtengo taldeen argazkiak.

13-14 BATX1A

Talde guztiak ikusteko, egin klik hemen.

1 - 5 erakustea 32 emaitzatatik
Items per Page 5