EU

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN DEFENTSAN, LOMCE EZ, HEZIBERRI EZ!!!!!

. On-line zerbitzuak

e-Inika

* Erabiltzaile bat eskatzeko gurasoen atalera jo.

Moodle plataforma

Ikastetxeko aretoaren erreserbak

Ikastetxeko argazki albuma

Hainbat proiektu

Ulibarri programa

Erasmus plus

Beste hainbat leku

Ikaslan Gipuzkoa

BIHE

Zumaia LHI

Otalora irratia

IƱaki Espillaren txokoa

Zumaiko neska
pilotarien bloga

Errefuxiatuen eguna

Pasa den maiatzaren 6an Zumaiako Institutuko ikasleek elkartasuna erakutsi nahi izan zieten izugarrizko oinazea pairatzen ari diren Errefuxiatuei. 14:00etan bazkari solidarioa izan zen, gero, bertako egoera erakusteko antzerkia. 17:00etan kontzientziatzeko hitzaldia izan zen Silvia Carrizoren eskutik. Eta festa amaitzeko musika eta bertsoak izan ziren murala pintatzearekin batera.

Errefuxiatuentzat bizi baldintza duin batzuen aldarripean festa-giro ederra izan zen eskolan.

Hona hemen Peio Etxabek bertan jarritako bertsoak.
Gaia: ume errefuxiatu bat harresia gurutzatzen ikusten duzu, zure betebeharra tiro egitea da.
Doinua: mutil koxkor bat.

Gure aldera pasa nahiean
hortxe da mutil gaztea
zeinen momentu hunkigarria
aldi berean tristea
nere betebeharra da orain
honi tiro egitea
horretarako preparatuta
begi aurrean trastea
buruak gauza bat esaten dit
baina bihotzak bestea
            Hesi handia pasa dut eta
bera jarri da gustora
noraezean korrika hasi
alde egiteko aproba
baina badaki neregatikan
ezta joango inora
nik aste izaten utziko dizut
askoz hobe izango da
baina legeak esan bezala
tiro egin det albora

Integrazioaren bila 25 urtez

Pasa den maiatzaren 24ean ospatu ziren ZIG topaketak. Bai ondo ospatu ere, ikus dezakezuen moduan:

Eskala txikian ontzigile

Aurten DBH 2.go ikasleak ontzi tradizionalen maketak egiten ari dira. Ekimena Baleike-n, hitza-n eta EITBn izan da albiste eta, izandako arrakasta aprobetxatuz, unitate didaktiko bat sortu nahi dute irakasleek.

EITBn:

ZUMAIAR PALISTAK TXAPELDUN!!

Aurten zumaiar pilotariek izugarrizko erakustaldia eskaini digute Gipuzkoako Pala Txapelketan. Urtarrilean hasi eta maiatzaren erdialdera bukatzen den txapelketa horretarako honela osatu genituen zumaiar pilotarien taldeak:

Alebin neskak: ZH1, ZH2, ZH3

Alebin mutilak: ZUMAIA

Infantil neskak: ZUMAIA-ZHE

ZH2koak finalaurrekora iritsi ziren eta beste hirurek (ZH1, ZUMAIA, eta ZUMAIA-ZHEkoek) finalerako txartela lortu zuten.

Maiatzaren 14an jokatu ziren final guztiak Loiolako frontoian, oso giro politean, eta partidu bikainak ikusteko aukera izan genuen. Zumaiarrek hiru final jokatu eta bi irabazi zituzten. Alebin mutilak (ZUMAIA) eta Alebin neskak (ZH1) txapeldun geratu ziren eta Infantil neskak (ZUMAIA-ZHE), berriz, txapeldunorde.

Hauek izan dira talde bakoitzeko partaideak:

ZH1 (neskak): Nora Zuazobide, Nahia Zubia eta Nahikari Osa.

ZUMAIA (mutilak): Kimetz Urain, Mattin Salegi eta Jakes Aginaga.

ZUMAIA-ZHE (neskak): Eire Salegi eta Nekane Etxabe.

ZH2: Alaitz Aramendi, Alaia Azkue, Oihane Etxaide

ZH3: Maren Zearreta, Awa Diouf, Nahia martin

ZIG topaketak 2016

Hurrengo maiatzaren 24ean ZIG topaketak ospatuko ditugu Zumaiako Kultur Etxean. Bertan bilduko gara Arrasate, Oñati, Bergara, Elgoibar, Eibar, Zarautz eta Zumaiako ZIG taldekideak.

Gonbidatuta zaude!!

1 - 5 erakustea 66 emaitzatatik