EU

Bigarren Batxilergoa bukatu ondoren, zer?

2017/18 ikasturterako DBHn izena emateko epeak eta informazioa

MATRIKULA EPEA ZABALIK!!

Eskola puplikoa

Izena emateko eta eskaerak aurkezteko epea:

• On-line: 2017ko urtarrilaren 30etik otsailaren 9ra (Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak horretarako prestatzen duen aplikazio informatikoaren bidez.)

• Ikastetxean: 2017ko urtarrilaren 30etik otsailaren 10era

Goryok 2

Ostiral honetan aurkeztu zen Torreberri Gaztetxean Arrano Filmsen azken proiektua, Goryok 2 laburmetraia. Laburmetrai honen ekoizketan batxilergoko 2. mailako ikasleek parte hartu dute.

Sinopsia: 1998. urtea, San Diego. GORYOK sekta, Austin Blake, maitasuna eta nian belan dion, Rael Visarión, traizioa eta nian belan GORYOK, Owen Moore, mesfidantza baina bai, Jhonny Whittaker, laguntza baina esker txarra, xakea, borroka eta Jake Mate! Azken finean ez al da ba hori bizitza?

Goryok-en lehen atala ikusi nahi baduzu, klikatu esteka honetan

220 kaxa elikagai bildu dira Saharara eramateko

Piztu Itxaropena euskal karabanarekin bat eginda, Darahli elkarteak Saharara eramateko janari bilketa egin du pasa de astean. Zumaiako herriaren erantzuna, ohi bezala, aipagarria izan da.

Bi fasetan egin da bilketa: lehenbizi eskola mailan eta larunbatean herriko zenbait supermerkatutan jarritako mahaietan. Arroza, azukrea, dilistak, atun eta sardina latak edota konpresak jaso dira.

Guztira, 220 kaxa elikagai eta 23 kaxa handi konpresa jaso dira. Material hau guztia euskal karabanaren bidez igorriko zaie sahararrei.

ZHEn dolua hizpide, Patxi Izagirrekin

ZHEn dolua hizpide, Patxi Izagirrekin. Zumaiako Herri Eskolan doluari buruzko saioa egin dute eta areto nagusia bete-bete eginda gelditu da. Patxi Izagirre aditua aritu da doluaz hizketan ZHEko ikasle, guraso eta irakasleekin. Gertuko norbait hiltzen denean azaltzen diren hainbat gai jorratu dituzte: dolua eta lutoaren arteko aldea, heriotzaren ondorengo fase desberdinak, heriotza motak, inguruko "tribuak" nola eman dezakeen laguntza eta babesa, hilberriaren oroitzapenak mantentzeak onurak dakartzala, sortzen zaizkigun emozioak,... Partaideei barneraino iritsi zaien saioa izan da zalantzarik gabe.

1 - 5 erakustea 84 emaitzatatik
Items per Page 5