EU

ZIG gelakoak Donostian izan gara

Urtero bezala ZIG gelakoak Elgoibarko Arreiturre BHI, Oñatiko Zuazola Larraña BHI eta Zarauzko Lizardi BHIko ZIG geletako ikasleekin irteera egin dugu. Aurten, ekainaren 13tik 14ra joan gara eta hautatutako helmuga Donostia izan da. Besteak beste, Tabakalera, Cristinaenea edo Gladysenea ezagutzeko aukera izan dugu eta Ondarretako gazte aterpetxean pasatu dugu gaua. Esperientzia aberasgarria izan da eta aurten, gainera, esanahi berezia izan du, datorren ikasturtean zenbait ikasle ez baitira gure artean izango.

Herri Eskolako festak "ekosistema hezitzaile osoa" elkartu du

Larunbatean egin genuen Herri Eskolako Festa eta, eguraldia narrats samarra izan bazen ere, eskolako kide guztiek primeran pasa zuten. Hasi gazteenetatik eta zaharragoetara ikasleek hamaika entretenimendurekin gozatzeko aukera izan zuten (aurpegia margotzea, eskulanak, jolasak, apar-festa, bikelooping,...).

Hori guztia bideratzeko, gurasoek ere makina bat lan egin zuten antolaketa lanetan, bazkaria prestatzen eta gainontzeko koordinazioan. Eta, azkenik, irakasleak ere festako parte izan ziren, eguneroko martxatik irten eta beste gorputzaldi batekin gozatzeko Herri Eskola. Ekosistema aberatsa osatzen dugu guztion artean, ekosistema hezitzailea, eta guztiok gara ezinbestekoak ondo funtzionatu dezan. Egun bikaina izan zen, bai horixe. Eskerrik asko parte hartu zenuten guzti-guztioi!

'Alien' eta 'La la land' euskarazko azpitituluekin ikusteko aukera dago orain

Sustatu orriko kudeatzaile batek luzatutako erronka bati erantzunez, ikasle talde batek www.azpitituluak.com atarian ikusgai dauden bi pelikulen azpitituluak egin dituzte, La la land musikal arrakastatsuarenak eta Alien beldurrezko klasiko ikaragarriarenak.

Batxi 2koen agurreko bazkaria

Ikasle eta irakasleok giro ederrean ospatu dugu Batxi 2koen agurreko bazkaria. Denontzako hain aberasgarria izan den ikasturte honen bukaeran, eskerrik asko!

Lerro hauek idazteko orduan, zintzo eta fin zebiltzan den-denak...

Hemen argazki gehiago.

Filmak euskaratzen

DBH 3 eta 4ko ikasleok Alien eta La La Land pelikulak euskaratu eta euskal komunitatearen esku utzi ditugu azpitituluak.com helbidean, edonork azpitituluak jaitsi eta pelikula horiek euskaraz ikusteko modua izan dezan.

Euskara, ingelesa eta informatikako ikasgaien arteko elkarlana izan da. Datorren ikasturtean gehiago!

1 - 5 erakustea 105 emaitzatatik
Items per Page 5