EU

Pasaiako Itsas Festibalean

Hona hemen bertan izandako ikasle batek egindako kronika:

Oso egun pasa polita eta ezohikoa egin genuen. Goizean Pasaia goitik behera zeharkatu genuen itsasontziak ikusten. Hainbeste jende ikusteak poztu egin ninduen, ez bainuen espero itsasontzien inguruko festibal batek horrenbesteko interesa pizterik. Parte-hartzaileek ilusio handiz ziruditen lanean, bertako giroaz erabat disfrutatzen. Zumaiako Beduolaren postura iritsi ginenean, aspaldi ikusi gabeko txanal ospetsua ikusi genuen. Postuan hainbat gauza zeuden, besteak beste, berrikuntzaren argazkiak eta eskolan eginiko maketa txikiak. Han geunden bitartean, andre batek galdetu zigun ea maketak guk egin genituen. Orduan, harrotasun osoz, guk ontzi handia egin genuela esan genion, alboan zegoen txanal hura. Txundituta geratu zen, eta gu berriz, gure lanaz inoiz baino harroago. Oso ondo pasa genuen egun osoan zehar eta gauza berriak ikasteko ere balio izan zigun. Gainera, pozarren ikusi genuen noizbait lan ordu batzuk eskaini genizkion ontzi hura Pasaiakoa bezalako erakusketa batean parte izaten. Eguerdian San Joan plaza ederrean bazkaldu ostean, Zumaiara itzuli ginen.

Argazki gehiago hemen

Administrazioa eta Finantzak Goi Mailako Heziketa zikloari buruzko Ate irekiak

* maiatzaren 18an eta 25ean: 08:30etik 14:00etara eta 17:00etatik 20:00etara

* maiatzaren 19an eta 26an: 09:00etatik 13:00etara

DBH 3 lurpera joan zaigu!

DBH 3ko ikasleok espeleologia egiten ibili gara Debako Aixa kobazuloan. Goizean trenez Debara joan, eta ordubete inguruko txangoa egin dugu Aixaraino. Espeleologian adituak diren mendi federazioko monitoreek gidatuta, benetako iluna eta isiltasuna sentitu ditugu.

Argazkiak HEMEN

Aurrematrikulazioa Batxilergoan

Gaur hasi dugu Batxilergoan izena emateko aurrematrikulazioa Zumaiako Herri Eskolan. Hori dela eta, maiatzaren 5a, larunbata, Ate Irekien Eguna izango dugu goizeko 11:00etan, Aita Mari 45eko eraikin berrian. Zatoztenok gertutik ezagutuko duzue gure eskola, eta irakasleok atsegin handiz erakutsiko dizuegu gure batxilergoko Formula Perfektua. Ongi etorri!

Matrikulazioa zabalik!

1 - 5 erakustea 143 emaitzatatik