EU

Batxilergoko matrikulazioa

Batxilergoaren garaia iritsi zaizu?

Zumaiako Herri Eskolak hau guztia ziurtatzen dizu:

• Zumaiako batxilergo eskaintzarik zabalena.

• Unibertsitateko edo goi mailako zikloetan edozein bide egiteko aukera guztiak zabalik.

• 30 urteko esperientzia selektibitatea prestatzen.

Ondo informa zaitez erabaki aurretik

Batxilergoan izena  emateko  epea: 2tik 12ra arte, biak barne.  Ordutegia: goizeko 08:15etik arratsaldeko 17:15era.

Climate Change hitzaldia

Gaur goizean, Marta Pascual Ikerbasqueko ikerlariaren hitzaldia izan dute, ingelesez, Batxilergo lehen mailako, ZHEko eta DBH4ko ikasleek eta irakasleek.

Besteak beste, aldaketa klimatikoa zer den, aldaketa klimatikoaren ebidentzia bio-fisikoak zein diren edota bere eragina hainbestekoa ez izateko zer egin daitekeen ikasi dute. Zer pentsatua utzi digu!

Jon Dominguezi omenaldia

Aste Santuko oporrak hartu aurretik, Herri Eskolako ikasleek antolatuta emozioz betetako omenaldia egin diogu iazko udan hil zen Jon Dominguezi. Lehenbizi, arte landare gazte bat landatu dugu patioko zelaian eta bere alboan jarri da irakasle batek egindako eskultura bat ere, oroigarri gisa.

Ondoren, dantzariek ohorezko agurra egin diote eta bertsolariek gogorarazi digute omenaldia lagun guzti-guztien izenean egin dela. Gertuko senideen hitzek eta musika doinuek oroitzapenak astindu dizkigute bertan bildu garen ikasle, irakasle, lagun eta familiakide guztioi.

Udaberriko Kontzertua

Musikaz eta udaberriaz gozatzeko aukera izan dugu eguerdian, Marije Arratibel handiari eta gure ikasle zoragarriei esker.

Angulazaleen txanala berriz uretara

Zumaiako Herri Eskolan berriztatu duten 80 urte inguruko txanala zaharra gaur itzuli da uretara. Trikitixa doinuak lagun zirela uretaratu dute eta, ondoren, arraunean Beduara eraman dute. Han txalapartarekin egin diote harrera, bideo honetan ikus dezakezuen bezala.

Argazki galeria osoa

1 - 5 erakustea 96 emaitzatatik