EU

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN DEFENTSAN, LOMCE EZ, HEZIBERRI EZ!!!!!

. On-line zerbitzuak

e-INIKA

* Erabiltzaile bat eskatzeko gurasoen atalera jo.

Moodle plataforma

Ikastetxeko aretoaren erreserbak

Ikastetxeko argazki albuma

Hainbat proiektu

Ulibarri programa

Erasmus plus

Beste hainbat leku

Ikaslan Gipuzkoa

BIHE

Zumaia LHI

Otalora irratia

Zumaiako palistak

Indarkeriaren korapiloak askatzeko prest!

Azaroaren 25eko aldarrikapenekin bat eginez, emakumeen aurkako tratu txarrak gaitzetsi, eta tratu onen aldeko ekitaldia egin dugu Zumaiako Herri Eskolan.

Azaroaren 25a da emakumeek jasaten duten bortizkeriaren kontra azaltzeko nazioarteko eguna. Zumaiako Herri Eskolak ere indarkeria matxistarik gabeko herria nahi duela adierazi du gaur jolastordu garaian. Zinta dantza koloretsuaren bidez, emakumeen kontrako bortizkeriak sortzen dituen korapiloak irudikatu dituzte ikasleek. Baina, korapilo latz horiek askatu egin daitezkeela erakutsi dugu: bakoitza bere jarreratik abiatuta eta gainontzekoekin koordinatuta.

Era berean, patioan zinta koloretsuekin jantzi dugu zuhaitz bat, eta indarkeriaren kontrako mezuak jarri dituzte ikasleek bertan. Egoeraren jakitun izatea da lehenbiziko urratsa eta norabidea markatzeko pausoak ematea hurrena.

Ikusi hemen argazki gehiago

Udazkeneko irteerak

Hemen dauzkazue udazkeneko irteeren argazkiak, gustuko izatea espero dugu.

Aquarium - Eureka DBH1

Pasaia DBH2

Zumaia - Aizarnazabal oinez DBH3

Deba - Zumaia oinez DBH4

2016/11/22

Garralda-Otsagabiako ikasleekin elkartrukea

Bi urtez behin egiten dugun moduan, aurten ere Nafarroako Garralda eta Otsagabia herrietako ikastetxeekin elkartrukea jarri dugu martxan. Urriko azken astean, joaneko bidaia egin zuten ikasle zumaiarrek eta bizipenez betetako hiru egun pasa zituzten Nafarroako pirinioetan hango gazteekin. Natura, abentura eta lagun berriak!!! Hori bai konbinazio ederra.

Elkarrekin gehiago egoteko gogoarekin itzuli zirenez, has gaitezen haiek etortzen direnerako egonaldia prestatzen! Hona hemen irudi batzuk gozatzeko. On egin!

Ikusi hemen argazki guztiak   (azaroaren 13an argazki gehiagorekin eguneratua)

Denok Atzegizale

Aupa Ander!

Atzo, gaur eta bihar, Animo JonDo!

Irailaren 25ean inoiz baino presenteago izan dugu Jondo. Ikusi besterik ez zegoen denon begi eta bihotzetan.

1 - 5 erakustea 74 emaitzatatik
Items per Page 5