EU

DBH3ko ikasleak Zumaia inguruan

Urriaren lehen egunetan, DBH3ko ikasleek Zumaia-Askizu-Oikia-Aizarnazabal-San Lorente-Zumaia ibilaldia egin zuten, 17-18km-ko bira Zumaia inguratuz. Giro ederrean eginiko ibilaldia izan zen, bizi garen ingurunea ezagutzeko eta laguntasun ederraz gozatzeko.

Hemen argazki gehiago.

ZIG gelako izarrak alfonbra gorrian

Pasa den asteazkenean, Donostiako Zinemaldian izan ziren ZIG gelako gure izarrak. Hemen duzue bertan egindakoaren laburpentxoa.

DBH 4ko ikasleen ibilaldia

Atzo, irailaren 28an, DBH4ko ikasleek Debatik Zumaiarako ibilbidea egin zuten oinez, eguraldi eta ingurune ederraz gozatuz. Goizeko lehen orduan trena hartu eta Debara joan ondoren, inguruko paisaia, animalia, landare eta abarrak ikusiaz primerako ibilaldia egin zuten. Geoparkea hobeto ezagutzeko beste aukera bat izan zutela-eta, gustura itzuli ziren.

Hemen argazki gehiago.

Unibertsitatez kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako deialdia 2017-2018 ikasturtea

Ireki da bekak eskatzeko epea.

• Iaz beka jaso bazenuten eta aurten ere eskatu nahi izanez gero, zuen seme/alabari banatutako inprimakia ondo dagoela ziurtatu, eta, bigarren orrian agertzen den kodea erabilita, ikastetxera etorri gabe on-line egin dezakezue eskaera:   http://www.hezkuntza.net/y44BecPolCieWar/y44MantenimientosJSP/confirmacion.do?idioma=eus helbidean. Daturen bat gaizki edo aldatuta badago, ikastetxera etorri eta egin beharreko zuzenketa hemen bertan egin ondoren bidaliko dugu eskaera.

• Iaz bekarik jaso EZ bazenuten, laguntza eskatzeko bi aukera dituzue: 1) Guraso edo tutore legalak eskaera egiteko ikastetxera etortzea. 2) Telematikoki egitea honako helbidean: http://www.hezkuntza.net/y44BecPolCieWar/y44MantenimientosJSP/y44LoginG.do?idioma=eus

Eskaerak egiteko epea urriaren 18an amaituko da.

Zalantzaren bat izanez gero, deitu 943860809 telefonora.

Oharra: Idazkarien lana ez pilatzeko, eskertuko genuke azken unera arte ez itxarotea dokumentazioa aurkezteko.

2ONGIZATE eta GOLDEN 5

Zumaiako Herri Eskola bi proiektu berritan murgildu da, ideia argi batzuen inguruan: pertsona guztien balio positiboak indartzea, inor ez diskriminatzea edo azpiratzea, eta genero berdintasuna, elkarlana, partaidetza eta aniztasuna errespetatzea.

GOLDEN5

GOLDEN5 proiektuak hainbat tresna emango dizkigu eskolan giro egokia eta erlazio osasuntsuak egoteko.

GOLDEN5 proiektuari buruzko informazio gehiago HEMEN

2ONGIZATE

2ONGIZATE proiektuan ZHE osoko hezkuntza-komunitatea, Zarauzko Berritzegunea eta Euskal Herriko Unibertsitateko lantalde bat ariko gara elkarlanean, hobekuntza eta berrikuntza jarduerak garatuz, beti ere psikologia positiboaren ikuspuntutik.

2ONGIZATE proiektuari buruzko informazio gehiago HEMEN

1 - 5 erakustea 113 emaitzatatik