EU

Moodle plataforma

Ikastetxeko aretoaren erreserbak

Ikastetxeko argazki albuma

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN DEFENTSAN, LOMCE EZ, HEZIBERRI EZ!!!!!

Hainbat proiektu

Ulibarri programa

Erasmus plus

Beste hainbat leku

Ikaslan Gipuzkoa

BIHE

Zumaia LHI

Otalora irratia

Zumaiako palistak

ZHEn dolua hizpide, Patxi Izagirrekin

ZHEn dolua hizpide, Patxi Izagirrekin. Zumaiako Herri Eskolan doluari buruzko saioa egin dute eta areto nagusia bete-bete eginda gelditu da. Patxi Izagirre aditua aritu da doluaz hizketan ZHEko ikasle, guraso eta irakasleekin. Gertuko norbait hiltzen denean azaltzen diren hainbat gai jorratu dituzte: dolua eta lutoaren arteko aldea, heriotzaren ondorengo fase desberdinak, heriotza motak, inguruko "tribuak" nola eman dezakeen laguntza eta babesa, hilberriaren oroitzapenak mantentzeak onurak dakartzala, sortzen zaizkigun emozioak,... Partaideei barneraino iritsi zaien saioa izan da zalantzarik gabe.

Doluari buruzko hitzaldia

Gaur, urtarrilak 13, arratsaldeko 18:00etan, doluari buruzko hitzaldia emango du Patxi Izagirre psikologoak, Zumaiako Herri Eskolako hezkuntza-komunitateari eskainita.

Urte berri on!

Hemen gara bueltan, urte berriari gogoz heltzeko prest. Eta berri pozgarri batekin hasiko gara: Ariane Maqueda gure ikasleak Kutxak 2015-2016 ikasturteko Unibertsitate zein Lanbide Heziketako Gipuzkoako espedienterik onenei ematen dizkieten sarietako bat lortu du.  Zorionak Ariane!

Ikusi hemen berria

Ondo pasa oporrak!!

Batxiler 1. mailakoak Parisen

Batxilergo 1.mailako ikasle talde bat Parisen izan da abenduaren 2tik 6ra. Aurten ala DBHn frantsesa 2. atzerriko hizkuntza bezala aukeratu izan duten ikasleak dira. Hona hemen beraiek egin diguten kronika.

Hemen argazki gehiago

1 - 5 erakustea 81 emaitzatatik