EU

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN DEFENTSAN, LOMCE EZ, HEZIBERRI EZ!!!!!

LOMCE ren

eragina

unibertsitatean

Hemen daukazue hainbat informazio lege honen ondoriozko aldaketen inguruan, DBH4 bukatu duzuenontzat batez ere.

BATXILERGO 2

bukatuta

EHU eta GMHZrako

sarbideen egutegia

Klikatu hemen

On-line zerbitzuak

e-Inika

* Erabiltzaile bat eskatzeko gurasoen atalera jo.

Moodle plataforma

Ikastetxeko aretoaren erreserbak

Ikastetxeko argazki albuma

Hainbat proiektu

Ulibarri programa

Erasmus plus

Beste hainbat leku

Ikaslan Gipuzkoa

BIHE

Zumaia LHI

Otalora irratia

IƱaki Espillaren txokoa

Zumaiko neska
pilotarien bloga

ZORIONAK MIKEL!!

Mikel Mendizabal, Batxilergo 2. mailako gure ikasleak Batxilergoko Sari Berezietako bat irabazi berri du. Sari hauek Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura sailak banatzen ditu, Batxilergoko edozein modalitate aprobetxamendu bereziz burutu duten ikasleak saritzeko. Aurkezteko ezinbesteko baldintza, Batxilergoko bi ikasturteen batez bestekoa 8,75etik gorakoa izatea da, eta Mikelen kasuan 9,9koa zen. Ikastetxean Batxilego amaieran banatzen diren Ohorezko Matrikuletako bat lortua zuen dagoeneko.

Aurten 642 ikasle aurkeztu dira EAEko hiru lurraldeetatik, eta 15ek lortu dute saria: Sailak ingeleseko ikastaroak burutzeko antolatzen dituen programa barruan atzerrira bidai bat.

Zumaiako Institutuko partaide guztion aldetik gure zorionik beroenak, Mikel. Segi horrela eta gozatu ondo merezitako saria!

zuri

UDA OOON!

Aurtengo ikasturtea ere joan zaigu, udan murgiltzeko garaia da!

Ikastetxeko argazki albumean  dauzkazue azken irteera eta beste hainbat ekintzetako argazkiak.

Eta matrikulatzeko baldin bazaude, gogoratu Batxilergo eta Ziklorako uztailaren 6a arte dagoela irekita

Ondo pasa oporrak!

BATXILERGO eta ZIKLORAKO matrikulazio epeak

Hona hemen 2015-2016 ikasturterako BATXILERGO eta ZIKLOAN matrikulatzeko epeaK:

• BATXILERGOA: 2015eko ekainaren 22tik uztailak 6a arte
  • ZIKLOA:
    • Ikastetxeko ikasleentzat: ekainak 16tik uztailak6a arte
    • Ikasle berrientzat: uztailak 16tik 21a arte

Saharako haize beroa

Gure darahlitarrak bueltatu dira, mila abentura kontatzeko prest. Han izandako bi ikaslek bertan bizitakoaren berri eman digute:

-  Amaia Zubimendi

-  Ekain Albite

Hemen daukazue baita ere Peio Romatetek osatutako argazki-erreportai hunkigarria:

-  Sahara 2015 argazki bilduma

Eta argazkiez gain, Darahli taldeko bi kide EITBn izan ziren SIMLen. Hemen esteka:

-  Darahli 2015 EITBn (bueltatu ondorengoa)

Esperientzia aparta honi buruz gehiago jakin nahi baduzue, bidaiara joan diren Aizarnazabaleko ikasle batzuk beraien herrian hitzaldi bat antolatu dute datorren maitzak 15ean, iluntze aldera. Bertara Samuel Ruiz (koordinatzaile nagusia), Jon Urbieta (monitoreetako bat) eta Ekain Albite (2015eko bidaian joandako ikaslea) izango dira solasaldian. Zalantzarik edo interesik badazue gaian, bertan aukera paregabea izango duzue hauek argitzeko. Anima zaitezte!

DARAHLI 2015 proiektua: Zumaiako gazteak berriz Saharara!

2014 eta 2015. urteak oso urte bereziak eta ilusio handikoak izan dira Zumaiako 54 gazterentzat. Makina ekintza egin dituzte, esaterako, Sahararen aldeko janari bilketa kanpaina aurrera eraman, elkartasun astea antolatu, ikastetxeko sentsibilizazio lana, olagarro egunean diru ateratzeko lana, eskolako materiala eta sendagaien bilketa kanpainak aurrera eraman,Crowdfunding eta Lipdub berriak egin,e.a.

Orain Orain Tinduf-eko errefuxiatu kanpamenduetara bidaiatzeko aukera izango dute, bertan hainbat ekintza gauzatzeko asmoz. Hona hemen beraien azalpenak:

Gehiago jakiteko:

-  Bidaiaren plangintza