dbh 4 etiketa duten sarrerak.

Koronabirusaren krisia dela eta institutua itxita egongo da

Guraso agurgarriak

COVID-19 koronabirusak EAEko lurralde osoan izandako aurrerapenaren aurrean, eta Eusko Jaurlaritzako Osasun Sailaren jarraibideei jarraituz, Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe guztien eskola-jarduera presentziala aldi baterako eteteko erabakia hartu da. Honek Zumaiako Institutuari ere eragiten dio noski.

Etenaldi honek gutxienez hilabeteko iraupena izango du bihartik aurrera, martxoaren 13tik aurrera.

Ikasleek adi egon beharko dute eta eskolatik on-line bitartez lanak bidaliko zaizkie etxean egiteko.

Estimados padres/madres

Ante la progresión del Coronavirus COVI-19 en todo el territorio de la C.A.E. y siguiendo las directrices del Departamento de Salud del Gobierno Vasco, os informamos de la decisión adoptada de suspender temporalmente la actividad escolar presencial de todos los Centros Educativos en el ámbito de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Esta medida incluye también al instituto de Zumaia.

Dicha suspensión tendrá una duración aproximada de un mes a partir de mañana viernes día 13 de marzo.

Los alumnos/as deben estar atentos/as porque se les enviará on-line trabajo para hacer en casa.

DBH 2koen irratsaioa Martxoaren 8aren inguruan

Gaur irratian, DBH2ko Irrati-Tailerreko ikasleei DBH4ko ikasle batzuk batu zaizkie, “Emakumeen Nazioarteko Egunaren” harira antolatutako irratsaio berezian. Martxoak 8aren sorrera historiaz gain, emakume ezberdinen inguruan aritu dira. Horrez gain, Ale Goikoetxea izan dute gonbidatu eta elkarrizketa bat egin diote bestekale.eus proiektua aurkeztera etorri baita zentrora.

Eskupilotak egiten ZIG gela berriztatuan

DBH 4. mailako eta ZIG gelako ikasleok eskupilotak egin ditugu elkarlanean. ZIG gela berriztatuan egon gara eta zein eder jarri duten ikusteko aukera izan dugu.

Elkarrekin eta elkarrengandik ikasten

Matrikulazio kanpaina Urtarrilaren 27tik otsailaren 7ra izango da aurten.

DBH 4. mailako ikasleak Azterkostan

DBH 4. mailako ikasleak Azterkosta proiektuaren barnean Zumaiako uren kalitatea neurtzen aritu dira; tenperatura, nitrato eta fosfatoak, oxigeno disolbatua... Paisaiari ere erreparatu diote eta kutsadura maila ere aztertu dute. Hainbat puntutan egin dituzte laginketak, hemen Inpernupeko argazkiak.