dbh 4 etiketa duten sarrerak.

Elkarrekin eta elkarrengandik ikasten

Matrikulazio kanpaina Urtarrilaren 27tik otsailaren 7ra izango da aurten.

Irakurzaletasuna indartzeko ekimen berritzailea dugu

Gure gizartean ikus-entzunezkoek gero eta indar gehiago izan arren, sinetsita gaude irakurketan trebea izatea ezinbestekoa dela ikasleek gaitasunak ondo garatu ditzaten. Horregatik, Zumaiako Herri Eskolan ekimen berritzailea jarri dugu abian irakurzaletasuna indartzeko: astero, ordubetez eta aldi berean, DBH osoa irakurketa librean aritzen gara gelan. Ikasleek nahi duten irakurgaiak aukeratu ditzakete eta tarte horretan ahalik eta gehiena gozatzea da ebaluaziorik onena. Erein eta astero ureztatutako hazi honek bere fruitua emango duelakoan gaude, epe ertainerako apustu didaktikoa baita.

Antolaketa aldetik ahalegin handia eskatu du ekimena martxan jartzeak, gela guztietan liburuz betetako kaxak jarri behar izan baitira, liburu erakargarriz ondo hornituak. Horretarako inbertsio ekonomiko eta pertsonal berezia egin du Herri Eskolak eta, oro har, orain arteko balorazioak oso positiboak izan dira ikasle eta irakasleen aldetik.

DBH 4koak "Baga Biga Higa" ikusten

Urtero bezala, aurten ere DBH 4-ko ikasleak Aita Mari zineman izan ziren EƱaut Elorrieta eta Mikel Markezen "Baga Biga Higa" ikuskizunaz gozatzen. Ikuskizun honetan euskal musikaren bilakaera aztertzen dute hamarkadaz hamarkada.

DBH 4ko ikasleak Geoskolan

Pasa den azaroaren 15ean DBH 4ko ikasleek Geoskolan hartu zuten parte. Geoskola Mutriku, Deba eta Zumaia arteko geoparkea ezagutzera ematen duen programa didaktikoa da. Itzurun hondartzako eta San Telmo ermita inguruko harri motak, fosilak, paisaia eta gizakiaren eragina aztertu zituzten.

II. Hegaztien janleku lehiaketa

Abian da II. Hegaztien janleku lehiaketa, zorioneko dira gure patioko patxizar, amilotx, buztangorri eta gainontzekoak. Aurkeztutako janleku dotoreenak gure patioan ipiniko dira. Ez utzi pasatzen hegaztiei esku bat bota eta sari dotoreak irabazteko aukera!!