batxilergo 1 etiketa duten sarrerak.

Koronabirusaren krisia dela eta institutua itxita egongo da

Guraso agurgarriak

COVID-19 koronabirusak EAEko lurralde osoan izandako aurrerapenaren aurrean, eta Eusko Jaurlaritzako Osasun Sailaren jarraibideei jarraituz, Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe guztien eskola-jarduera presentziala aldi baterako eteteko erabakia hartu da. Honek Zumaiako Institutuari ere eragiten dio noski.

Etenaldi honek gutxienez hilabeteko iraupena izango du bihartik aurrera, martxoaren 13tik aurrera.

Ikasleek adi egon beharko dute eta eskolatik on-line bitartez lanak bidaliko zaizkie etxean egiteko.

Estimados padres/madres

Ante la progresión del Coronavirus COVI-19 en todo el territorio de la C.A.E. y siguiendo las directrices del Departamento de Salud del Gobierno Vasco, os informamos de la decisión adoptada de suspender temporalmente la actividad escolar presencial de todos los Centros Educativos en el ámbito de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Esta medida incluye también al instituto de Zumaia.

Dicha suspensión tendrá una duración aproximada de un mes a partir de mañana viernes día 13 de marzo.

Los alumnos/as deben estar atentos/as porque se les enviará on-line trabajo para hacer en casa.

Anatomia aplikatuko praktikak oilasko izterrekin.

Anatomia aplikatuko ikasleok oilasko izterrak baliatu ditugu ikasgaian landutako tendoiak, lotailuak, muskulu egitura ezberdinak, artikulazioak eta abar bertatik bertara ikusteko.

Indarkeria matxistaren aurkako nazioarteko eguna

Azaroaren 25ean, Tratu ona guztiona lelo hartuta, Zumaiako giza katean parte hartuko dugu. 11:00-etan Eusebio Gurrutxaga plazatik hasiko da katea eta alde zaharrean ibilbidea egingo du. Eskualde osoko heziguneekin batera eta Hezkidetza Foroaren barruan antolatu da ekintza, atzoko prentsaurrekoan azaldu genuen bezala.

Sohütarekin elkartrukea

Zumaiako Institutuko batxilergoko hainbat ikaslek elkartrukea egingo dugu Zuberoako Sohütako lizeoko ikasleekin. Lehenengo beraiek etorriko zaizkigu bisitan, azaroaren 4 eta 6 artean, eta ondoren martxoan gu joango gara Maule aldera.

Eguraldi petralari aurpegi alaia

Aste honetan zuberotarrak izan ditugu Zumaian. Eguraldi petralak planak aldarazi dizkigu baina esperientzia oso aberasgarria izan da eta ikasleak zein familiak oso gustora egon dira. Zumaia ezagutzeaz gain Bilbon, Donostian eta Loiolako santutegian izan dira, eta aipatzekoa Askizuko elkartean giro bikainean egin genuen bazkaria.

Marxoan gu joanen gira Sohütarat, bitartean izan untsa!