Itsasoan arrastorik ez

Atzo Itzurun hondartzan dbh1-eko hainbat ikaslerekin bideo bat grabatu genuen, "Itsasoan arrastorik ez". Itsaso eta hondartzetako plastiko zaborraz kontzientziatzea du helburu. Bideoa laister ikusiko duzue, momentuz hemen dituzue atera genituen argazki batzuk.

DBH 4koak "Baga Biga Higa" ikusten

Urtero bezala, aurten ere DBH 4-ko ikasleak Aita Mari zineman izan ziren EƱaut Elorrieta eta Mikel Markezen "Baga Biga Higa" ikuskizunaz gozatzen. Ikuskizun honetan euskal musikaren bilakaera aztertzen dute hamarkadaz hamarkada.

Txikipedia: Durangoko Azokan izango gara

Aurten ere Zumaiako Institutuko Txikipedia proiektua azaltzen arituko gara Durangoko Azokan. Bi ikasturtetan ikasleek egin dituzten lanak erakutsiko ditugu eta bertaratzen diren ikastetxeei gidalerroak edo aholkuak emango dizkiegu. Aurten gainera Euskal Herri mailako Txikipediaren lehiaketa abian jarri da eta horren argibideak ere azalduko ditugu.

Abenduaren 7an, larunbata, izango da aurkezpena, Durangoko azokako Kabi@ gunean.

DBH 1: Txingudira hegaztiak behatzera

Azaroari agur esateko Dbh1eko ikasleek Txingudiko padurak bisitatu dituzte. Bertako hegaztien errolda burutzeaz gain hegaztien migrazio eta elikaduraren nondik norakoak jakiteko parada izan dute. Ederra izan da martin arrantzaleak, lertxunak, kulixkak, ahate mokozabalak, txilinportak, ubarroiak,... bertatik bertara ikustea.

DBH 4ko ikasleak Geoskolan

Pasa den azaroaren 15ean DBH 4ko ikasleek Geoskolan hartu zuten parte. Geoskola Mutriku, Deba eta Zumaia arteko geoparkea ezagutzera ematen duen programa didaktikoa da. Itzurun hondartzako eta San Telmo ermita inguruko harri motak, fosilak, paisaia eta gizakiaren eragina aztertu zituzten.