HAUSPOAko 1. txandako argazkiak

Hauspoako aurreneko txanda amaitu da eta dagoeneko bigarrena hasi dugu. Baditugu jadanik lehenengo txandako argazki batzuk.

DBH 1: Itsasoan arrastorik ez

Gazte On programaren baitan, Zumaiako Herri Eskolako DBH 1 mailako ikasleek itsasora jaurtitako plastikoaz hausnartzeko bideo bat prestatu dute. Gazte On programaren helburua da, Zumaiako ikastetxeen eta Udalaren arteko elkarlanaren bitartez, gazteak ingurumenarekin eta naturarekin sentsibilizatzea eta auzolanetan inplikatzea eta, aldi berean, gazteei beren helburuak eta ekimenak aurrera eramateko pizgarriak eskaintzea. Programa honen baitan, gazteei laguntza eman nahi zaie, halaber, beren etorkizuna irudikatzeko.

ZIG azoka 2019

Urtero bezala Gabonetako ZIG azoka egin genuen pasa den ostiralean. Ikasleek egindako larrugintza eta enkoadernazio artelanak erakutsi eta saldu genituen eta irakasle, ikasle zein herritarrak etorri ziren azokara. Oso giro onean egon ginen.

ERRIGORA kaxekin euskara elikatzen

Aurten ere Herri Eskolako irakasleok Errigoraren kanpainarekin bat egin dugu. Honela, Nafarroa hegoaldeko kalitatezko produktuak erosita hango euskalgintzari diru ekarpena egin diogu. Aurten, inoiz baina kanpaina arrakastatsuagoa izan da Euskal Herri mailan ere eta guztira 200.000€ bideratuko dira Nafarroa hegoaldeko euskalgintzara. Egunotan iritsi zaizkigu kaxak Herri Eskolara; beraz, orain, kutixiez gozatzeko garaia da!

ZIG AZOKA, abenduaren 13an