ZIG gelakoak Bilbon

Ekainaren hasieran Zumaia, Zarautz, Elgoibar, Eibar, Azkoitia eta Ermuako Institutuetako ZIG gelakoak Bilbon izan ziren egunpasa. Hemen duzue orduan ateratako argazkiekin egindako bideoa.

Asteazkenean liburuen bilketa

Dakizuen bezala Telmo Deun Guraso Elkarteak DBH 3 eta 4-ko ikasleentzako "liburu poltsa" bat antolatu du. Askok eman duzue izena proiektu berri honetan parte hartzeko, eta eskutizez esan zaizuen bezala, gogoratu asteazkenean, hilak 19 liburuak eskolara ekarri beharko dituzuela. Eskerrikasko!

Zumaia Flysch Trail Orientazio Txapelketa

Datorren larunbatean, Ekainak 22, Zumaia Flysch Trail Orientazio Txapelketa izango da eta bertan parte hartzera gonbidatzen gaituzte gure eskolako Gorputz Hezkuntzako irakasleek. Aukera polita da zuen herriko bazterretan balizak topatzen ibiltzeko. Animatu eta eman izena jada; bakarrik, lagunekin, familian...

DBH 4ko ikasleak surfean

Ikasturteko azken aste hauetan DBH 4.mailako ikasleak surf-eko ikastaroa jasotzen ari dira Gorputz Hezkuntzako saioetan. Momentuz eguraldi ona lagun izan dute eta inguruneko naturaz gozatuz esperientzia ederra izaten ari da.

Eskolako festan giro ederra!

Giro ederrean ospatu genuen eskolako festa. Ekintza ugari izan ziren eta jendetxoa bildu ginen gainera. Ikus itzazue argazkiak!