Eguraldi petralari aurpegi alaia

Aste honetan zuberotarrak izan ditugu Zumaian. Eguraldi petralak planak aldarazi dizkigu baina esperientzia oso aberasgarria izan da eta ikasleak zein familiak oso gustora egon dira. Zumaia ezagutzeaz gain Bilbon, Donostian eta Loiolako santutegian izan dira, eta aipatzekoa Askizuko elkartean giro bikainean egin genuen bazkaria.

Marxoan gu joanen gira Sohütarat, bitartean izan untsa!

DBH 3: Zientziaren astea

Ostegunean DBH 3. mailako ikasleak Donostiako Tabakaleran izan ziren Zientzia Astearen barruan. Hainbat txokotan izan ziren, bakoitzean zegokion zientziaren inguruko azalpenak entzuten eta batzuetan zuzenean esperimentatzen.

Halloween festa antolatu zuten DBH 4. mailako ikasleek

Aurreko ostiralean DBH 4. mailako ikasleek Halloween festa antolatu zuten Eskolako gimnasioan. Lehen Hezkuntzako ikasle asko etorri ziren eta oso ondo pasatu zuten.

Sohütarekin elkartrukea

Zumaiako Institutuko batxilergoko hainbat ikaslek elkartrukea egingo dugu Zuberoako Sohütako lizeoko ikasleekin. Lehenengo beraiek etorriko zaizkigu bisitan, azaroaren 4 eta 6 artean, eta ondoren martxoan gu joango gara Maule aldera.

Batxilergo 1. mailako ikasleak Bergaran

Batxilergo 1. mailako zientzietako ikasleak Bergaran izan gara bertako zientzia museoaren bidez XVIII. eta XIX. mendeko zientzia hastapenak ezagutzen.