Atzealdea

Eskola garraiorako dirulaguntzak

Guraso agurgarriok:

Idatzi honen bidez, Hezkuntza Sailak eskola-garriorako banakako esleipenak 2019/2020 ikasturterako Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan ikasten ari diren ikasleentzat iragartzen dituela adierazten dizuegu.

Diru laguntza hau nortzuk jaso dezakete: garraio zerbitzurik erabiltzen ez eta, aldi berean, institutura joateko beste garraio bat erabiltzeko beharra dituzten ikasleek.

Distantziari dagozkion betekizunak honako hauek izango dira:

Ikastetxea bi kilometroko edo hortik gorako distantziara egotea, beti ere derrigorrezko bigarren hezkuntzako lehen eta bigarren kurtsoetako ikasleei dagokienez; eta bizilekutik lau kilometroko edo hortik gorako distantziara egotea, derrigorrezko bigarren hezkuntzako hirugarren eta laugarren kurtsoetako ikasleei dagokienez.

Laguntza hau jaso nahi izanez gero edo honi buruzko informazioa nahi izanez gero, internetetik egin dezakezue eskaera esteka honen bidez:

edo pasa zaitezte Ikastetxeko Idazkaritzatik.